20 Ekim 2017 Cuma
Takip Edin ,
Yazı Bir başkadır yavru vatanımın insanı
30/07/2016 - 09:25:00

Seyit İbrahim Durmuş
Bir başkadır yavru vatanımın insanı

4 gündür Kıbrıs'tayız. Geldiğimiz gün itibariyle yardımseverlik başladı, yerli halktan. Farklılık olsun dedik, gemi ile geldik Kıbrıs'a. Gemide aldığımız kamaralar gece güzel bir uyku çekmemize vesile oldu. Güzel bir kahvaltı ile Odcar Otel'de başladığımız gezimize ilk gün Girne gezisiyle başladık.

Güzel şehri kolaçan ettikten sonra kendimizi bıraktık Akdeniz sularına. Akşam yemeği sonrası şehrin hareketli eğlence mekanlarına göz attıktan sonra çekirge sesleri eşliğinde daldık uykumuza. Serbest geçen gün sonunda Magosa gezimiz yapıldı. Kıbrıs'a gelip balık yememek ne mümkün. Mutlaka burada balığı denemelisiniz.

Burada insanlar henüz keşfedememiş doğallığı bozmayı.. Her şey en saf haliyle geliyor karşınıza. Görmediğiniz turşularıyla beraber... Adada olduğumuzu bilmemizden midir nedir farklı bir havamız var. Herkes tatile gelmiş hissiyle geziyoruz sokaklarda. Buradan hareketle tekrar Taşucu'na gidiyoruz. Alınan kahvaltı sonrası müthiş bir gün bekliyordu bizi.

Taşucu limandan başlayan tam gün süren tekne gezisi. 6 farklı koyda mola veren eğlencenin en saf ve en iyi halini yaşadığımız tertemiz, el değmemiş koylarda denize girdiğimiz bir gün. İsteyenin balık tutma deneyimi bile yaşadığı harika bir gün. Üstelik tuttuğunuz balığı o anda pişirmek gibi bir lükse de sahipsiniz.

O kadar yüzmenin ardından soluksuz uyuyoruz bu gece. Ve gezinin sonunda heybetiyle karşılayan Kızkalesi. İnsanoğlunun isteyince her şeyi yapabileceğinin kanıtı. Bu bölgeler hala çok bakir, hala tertemiz. Doğallık isteyenin baş tercihi olması gereken mersin bölgesinde aradığınız her şeye ulaşmak mümkün. Hadi bu yıl buraları deneyin. Sizi güzel bir tatil bekliyor burada.